Interion E-Shop

Váš nákupný košík




Váš košík je prázdny

            

Nachádzate sa v: Domov Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

§1 Predávajúci

Interion, s.r.o.
Hviezdoslavova 442/12
979 01 Rimavská Sobota
IČO: 44220685, IČ DPH: SK2022635934 

Zapísaný v Obch.registry na okr. súde v Banskej Bystrici, vložka č. 14980/S, oddiel sro

Číslo účtu:  10500295/5200 OTP banka, Rim.Sobota

§2 Kupujúci

Fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim

§3 Tovar
Tovar ponúkaný prostredníctvom internetového obchodu www.kupelna-zahrada.sk . Skutočný produkt sa môže od obrázku mierne odlišovať. Firma si vyhradzuje právo na zmenu ponuky a jednotlivých technických parametrov bez upozornenia.

§4 Objednávka
Kúpna zmluva realizovaná prostredníctvom internetového obchodu, vzniká zaslaním potvrdenia na email kupujúceho počas procesu objednávky na internetovom obchode.

§ 5 Storno objednávky
Objednávku je možné zrušiť telefonicky, alebo emailom na adresu predávajúceho ( Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. ) v prípade, že zo strany predávajúceho došlo k porušeniu podmienok dodania tovaru.
V prípade, že platba za tovar už bola prevedená zálohovo a objednávka je zrušená ešte pred expedíciou tovaru, bude záloha prevedená späť na účet zákazníka, odkiaľ zálohová platba prišla. Pri zálohovej platbe , môže byť v prípade jednostranného zrušenia objednávky zákazníkom vrátená znížená záloha s odpočítaním bankového poplatku, ktorý bol účtovaný bankou príjemcu platby. Poplatky sú podľa aktuálnych platných cenníkov banky. V prípade zrušenia objednávky z dôvodu nedodržania avizovaného termínu expedície sa žiadne poplatky neplatia.

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, tovar je dlhodobo nedostupný, zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru.
V prípade, že táto situácia nastane, Vás budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky)
Pokiaľ ste už za tovar zaplatili (bankovým prevodom) a výsledná hodnota objednávky bude po zmene nižšia ako zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne. Pokiaľ výsledná hodnota objednávky bude po zmene vyššia, bude Vám daný k úhrade rozdiel.

§ 6 Platba za tovar

Tovar je možné uhradiť niekoľkými spôsobmi:
a) Bankovým prevodom
b) Hotovosťou – pri dodaní tovaru vozidlom dodávateľa resp. pri osobnom odbere tovaru v hlavnom sídle spoločnosti v Rimavskej Sobote
c) Dobierkou - pri prevzatí zásielky od dopravcu, alebo pošty

§ 7 Doprava a osobný odber
Tovar možno obdržať priamym dodaním vozidlami Interion, ako obchodný balík Slovenskej pošty,  dopravnou spoločnosťou , alebo osobným odberom v sklade Interion. Automaticky generované ceny za prepravu a dovoz zdarma na 700 EUR platí len pre územe Slovenska.
Pri zaslaní tovaru vyberieme najvýhodnejší spôsob prepravy. Pri odbere tovaru (okrem víriviek) v hodnote nad 700 Euro je doprava zdarma. Cena a spôsob prepravy bude vopred potvrdená so zákazníkom pred odoslaním tovaru. Pre vírivky je doprava stanovená na základe vzájomnej dohody a pre ostatný tovar bude doprava vypočítaná počas procesu objednávky.


Osobný odber
Ak bude tovar pripravený k odberu, upovedomíme Vás e-mailom alebo telefonicky. Osobný odber objednaného tovaru je možné vo veľkosklade spoločnosti Interion, s.r.o., Hviezdoslavova 442/12, Rimavská Sobota
Termín expedície tovaru
Tovar expedujeme v pracovné dni. Termín doručenia Slovenskou poštou  alebo dopravnou spoločnosťou býva 2-4 pracovné dni. Pri dodaní vozidlami Interion individuálne v závislosti od veľkosti tovaru a miesta doručenia. Uvedené termíny vychádzajú z informácií poskytovaných dovozcami a výrobcami a preto termíny nie sú záväzné, ale iba predpokladané.

§ 8 Kontrola dodávky


Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí balíka od dopravcu za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je nejaká závada (obsah nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o závade a zásielka bude doručená späť odosielateľovi. Skutočnosť o nájdenej závade pri doručení a spísaní protokolu nám prosím oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, novom zaslaní súčiastky. Na neskoršiu reklamáciu závady (poškodenia tovaru pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod.) zistené až mimo prítomnosť doručovateľa, nemožno brať ohľad.


§ 9 Vrátenie tovaru, odstúpenie od zmluvy
Je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní. Toto ustanovenie sa týka zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktorý bol zakúpený osobným odberom v našom sídle spoločnosti. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátenie tovaru.

§ 10 Dôležité upozornenie!
Aby bol tovar prijatý späť do 14 pracovných dní, musia byť splnené tieto podmienky: Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originál obalu. Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený. Tovar nesmie javiť známky opotrebovania a používania. Dôvod vrátenia tovaru nieje nutné uvádzať, ale pokiaľ ho uvediete, budeme radi.

§ 11 Záruka
Dôležité upozornenie !
Prosím uschovajte si doklad o kúpe tovaru (faktúru) a záručný list.  V prípade reklamácie sa obráťte na predajcu alebo na autorizované servisy. Záruka je platná v prípade dodržania záručných podmienok a návodu na montáž, umiestnenie a používanie. Bežná záručná lehota je 24 mesiacov, pre firmy 12 mesiacov.

Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky: 
a) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu, vrátane všetkých súčastí a príslušenstva reklamovaného tovaru nevyhnutného na vykonanie reklamácie
b) doručenie kópií faktúry, záručného listu, potvrdenia montáže a podrobný popis reklamovanej vady.

V osobitných prípadoch na základe vzájomnej dodhody je možné uskutočniť ohliadku reklamovaného tovaru aj u zákazníka. Za dátum začatia reklamačného konania sa považuje obhliadka reklamovaného tovaru osobou poverenou predávajúcim, ktorá o obhliadke vydá kupujúcemu písomné potvrdenie o začatí reklamačného konania.

Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu z dôvodu že je pevne zabudovaný, začína dňom, kedy sú splnené  nasledujúce podmienky:
- vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru osobou, určenou predávajúcim, ktorá o obhliadke vydá kupujúcemu písomné potvrdenie 

§ 12 Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, Banská Bystrica

POZOR!!! Dôležitá informácia pre zákazníkov, pri montáži boxov je dôležité dodržať montážny priestor a to 30cm aj z jednej a druhej strany boxu.

 

Novinky

Nástenný ventilátorový ohrievač FKF 2000D LCD
Nástenný ventilátorový ohrievač FKF 2000D LCD
53,99 €
52,00 €
Ušetríte: 1,99 €
Nástenné vykurovacie teleso s LCD displejom, program STOP
Nástenné vykurovacie teleso s LCD displejom, program STOP
55,99 €
54,00 €
Ušetríte: 1,99 €
Parná kabína Biela perla 90 White Pearl
Parná kabína Biela perla 90 White Pearl
1 120,00 €
970,00 €
Ušetríte: 150,00 €